söndag 17 februari 2008

Blev väckt imorse. Då visste jag vad som väntade mig. Upp äta frukost och ut och hålla på i trädgården, men som jag sagt tidigare, vad gör man inte för att få ny saker till lägenheten. Idag är det bara 12 dagar kvar tills jag flyttar, ska bli riktigt skoj. Fast det är ändå inte det jag längtar efter mest, det finns en annan sak som jag längtar efter något fruktansvärt. I mina tankar finns den hela tiden, vilket så småningom gör en galen. Vi får se i nästa helg ( väldigt kanske) eller i mars om det är värt att bli galen över. Nej, nu ska jag gå och fortsätta med mitt arbete. Ska till norrköping på Onsdag vilket betyder om jag sköter mig och jobbar som ett svin så blir det en massa shopping, fast det ska ju innebära en mor med ett gott humör med. Nehepp nu blir det åka av. Ha det bra alla trogna läsare (Elfrida) haha puss på er

Inga kommentarer: