tisdag 12 februari 2008

Jag följer i Elfridas fotspår och ska nu göra en lista över min drömmar i livet, så here we go:
  1. Min högsta dröm just nu är att jag ska få leva tills jag blir gammal. Att jag inte ska kollapsa helt och hållet och ge upp på livet.
  2. Så kommer mitt val av karriär. Inom den kategorin så har alltid min dröm vart att bli Operettsångerska, TV- hallåa, journalist, TV- reporter eller polis. Svårt att välja vad man skulle vilja satsa på, men man får väl tänka realistiskt så det lär nog bli att gå polishögskola.
  3. Att jag ska få träffa Jon Bon Jovi, en dröm som skulle finnas kvar i mitt hjärta hela mitt liv. En dröm att få träffa honom, sjunga med honom... ha ha det kanske är ännu en dröm som blir svår att uppfylla men som sagt så är det ju en dröm så!
  4. Jag har en dröm som är precis som Elfridas nästan. Jag önskar att jag kunde sjunga, att jag var begåvad med en vacker röst, så man kan uttrycka sin kärlek och sina känslor på annat sätt än bara skriva och prata med människor.
  5. Vad vill jag ha ut av livet? det är en fråga som en av min högsta drömmar kan svara på. Något som skulle få mig att ge upp vore om jag inte kunde få barn. Min högsta dröm är nämligen att träffa en underbar kille, en som älskar mig och som aldrig skulle gör mig illa på något sätt. Som jag kan få ha hela mitt liv, som kan fylla och göra min dröm att få barn sann. Min högsta och mest betydelsefulla dröm av alla. Är att finna Lyckan & Kärleken.

Sådär ja, nu har jag försökt på mig på detta jag med. Kan väl inte påstå att det var så roliga saker, men det är det jag drömmer om så :)

Inga kommentarer: