torsdag 7 februari 2008

När jag kom hem idag så hittade jag bilder från mamma och Mats bröllop. Fick en sådan jävla chock så jag funderar på om jag vart hjärntvättad. Jag kollade på tre bilder med anonym och mig och jag förstår inte vad som var felet på mig. Efter den sommaren så i desperation och depression så började jag äta som tröst för att jag x- antal gånger hade fått hört att jag var tjock och att jag kanske skulle gå ner några kilon. Kollade på bilden där står en tjej med storlek 36/38 och har typ den finaste kroppen och så får hon höra sådant. Efter att få höra det ett antal gånger så vart hon hjärntvättad och det hon gjorde var att ligga hemma och må dåligt. Grät varje kväll över varför alla tyckte så om henne. Bilden där jag och anonym står brevid varandra.. så ser man tydligt att jag var den smala och den av oss som hade fin kropp. Nu har jag vuxit till mig och insett att alla måste ha kokat ihop någon jävla röra som skulle göra så att jag bara gav upp. Hur fan kan man göra så mot en person som redan har dåligt självförtroende. Om jag ändå hade haft det tankesätt som jag har idag så hade detta aldrig hänt eller ja aldrig ska jag väl inte sagt. Men då hade jag sluppit det där året i nian, jag hade sluppit den jobbiga perioden i ettan och den jobbiga perioden som pågick i tvåan.

Jag mår dåligt bara jag tänker på det. Där mådde jag skit för att ha den finaste kroppen och tillslut bara gjorde det värre. Jag fattar inget alls, att man kan vara så dum och tro på den jävla skiten. Jag vill inte skylla ifrån mig, att det är deras fel. Men visst fan har dem bidragit till att jag sedan nian i perioder har gjort så min kropp tagit stryk. Vem fan tror helt allvarligt att man kan inte ens på en två månaders period gå ner över 15 kilo om inte mer. Sen att man ljög om hur mycket det egentligen var, var ju bara för att ingen skulle veta. Men att utan säga något så var det en som anade något. Och den En så vill jag bara säga att om du skulle tro något sådant så hoppas jag att du säger till mig. Jag kan säga att jag kan försöka och göra mitt allra bästa för att det inte ska bli så igen, men jag kan inte lova för jag kan förmodligen bryta det löftet. Eftersom jag inte tycker om att bryta dem, så lovar jag inget utan försöker istället

Inga kommentarer: