torsdag 21 februari 2008

Som jag saknar dig. Du får mig att le, får mig att känna att jag är värd något. Usch det är helt förfärligt. Samtidigt som jag ställer mig frågan hur jag sakna något som jag aldrig haft. Ja det är en fråga som jag förmodligen inte kommer få svar på. Vill bara att denna vecka som kommer ska gå snabbt så jag kan få komma in i min lägenhet och för en gångs skull få ha mitt eget utrymme där ingen kommer in. Där jag kan få känna att jag är får vara den jag vill vara utan att behöva tänka på någon annan. Idag har vart en extremt jobbig dag, jag försöker hålla humöret upp, jag försöker att så fort jag pratar, inte brista ut i gråt. Men det är svårt usch så svårt det är. Jag är inte nöjd med den jag är och vad jag har åstadkommit. Tyvärr är det något som bara jag själv kan försöka få bort från mina tankar. Det finns tre ord som jag får höra av en viss person varje dag och det kan jag lova dig gumman att dem orden betyder mer än något annat, även fast jag kanske inte alltid visar hur mycket jag egentligen uppskattar det. Tre ord som jag tycker att fler ska säga, men med den innebörden att dem faktisk menar det och tycker så om den personen.

3 kommentarer:

Elfridiskt sa...

Jag älskar dig! <3

Anonym sa...

Du är vacker

FannySöderberg sa...

Till Elfrida: Jag älskar dig med min lilla vanlijemunk haha <3

Till Linus: Du är helt underbar!