tisdag 19 februari 2008


En del dagar är man gladare än någonsin. Just nu känner jag lyckan flöda i min kropp. Med bara 10 dagar kvar så kan man inte annat än att le. Längtan efter den 8:e är något fruktansvärt, fy fan Elfrida då smäller det. Smäller gör det nog inte men en sak är säker, att därifrån kommer nog ingen av oss. Massa skvaller, massa bilder ska det bli. Menar jag har ju ändå vart modell under dagen så man hoppas på att man kan få vara lite fin. Haha huvudsaken är ju trots allt Thaimaten som ska handlas i massvis. Jag ser fram emot det som en tok. Just nu så är det, det ända jag ska ha i mitt huvud. Ser ljust på framtiden. Det ger mig en kick till att göra allt däremellan så mycket bättre. Nu blir det sussa, för imorgon så intar jag min stad, min dialekt, jag ska nämligen till Örebro. Bra lön fick mor med såg jag, haha shopping kanske ? vem vet. Den bortskämda flickan ska göra sitt bästa. Puss, kram och nyp i stjärten

Inga kommentarer: