torsdag 21 februari 2008

Ja vad händer i mitt huvud idag? det är en fråga ni ska få svar på. Idag är jag så arg, depp och uttråkad så jag funderar på att ta ett snöre, knyta fast det någonstans högt, ställa mig på en stol och hoppa. Det är så sjukt tråkigt att ha lov det tar fan kål på än. Jag har inte gjort ett skit, jag har inte ens gjort mina arbeten i skolan som jag måste. Jag håller på att ge upp på allt, jag menar jag blir ju ändå inget när jag slutar skolan, vad finns det för mening då att stanna kvar. Kommer hamna på Ica eller något annat ändå. Tänker på mina betyg med som inte alls ser bra ut. Men vad fan ska jag ta mig till, livsglädjen finns inte kvar.. om den någon gång ens har funnits här vilket jag tvivlar på. 10 dagar till spillo. Nu orkar jag inte den här skiten längre. Jag ger upp, varför ens försöka att kämpa, går fan inte bättre för det. Finns inga muskler som orkar jobba längre, det finns bara fett som väntar på att få brännas.

Tårna som rinner längs min kind är inte tårar av glädje, det är inte tårar av sorg. Det är tårar av ensamhet, osäkerhet och en jävla massa skam. Orkar inte mer, hoppet finns inte kvar. Varför gå och tro, gå och hoppas när man vet att det aldrig kommer att ordna sig. När man vet att det inte finns ett slut på denna eviga olycka. Höjer mitt glas till alla er som lyckas och ett glas till alla er som lyckas att få stopp på denna känsla som plågar än. Finns en tid då jag får vara med dem jag vill, och vara den person jag vill och det är när jag är i drömmarnas värld. När jag får ligga i min säng och njuta av det sällskap jag har i drömmen.

Inga kommentarer: