söndag 3 februari 2008

I dagens tankar finns bara en sak. Att det ska vara så svårt, att det ska vara så jävla svårt att fatta. Att jag tydligen aldrig lyckas få fram det jag egentilgen vill ha sagt. Chansen kommer hinna försvinna innan jag ens fått den. Det kan ju inte vara annat än förfärligt. Tankar, tankar, åh kära tankar försvinn nu. Jag orkar inte mer. Jag skulle aldrig ha gett mig in på det här. Även fast jag hade vetskapen om att det skulle bli såhär så gav jag mig in på det. Så jävla dumt, så jävla idiotiskt. Att varje dag bara hoppas. Gång på gång bli besviken. Att gång efter gång komma på att det aldrig är någon idé att drömma ens. Nej, sluta tänk negativt. Det är så onödigt att dag efter dag ägna sig åt att tänka på allt negativt, istället för att tänka på allt underbart som faktis pågår i livet! Att sluta tänka negativt och att vara stolt för den JAG är, den underbara och snälla person. Den super glad och söta person som du kan vara om du bara vill!

Japp, det är bestämt, sluta sura och lev varje dag som den vore din sista !

Inga kommentarer: