lördag 23 februari 2008


En dag som gick lyckans tecken. Jag har nu fått min efterlängtade soffa ( den är riktigt fin). Sen så har det i övrigt vart en bra kväll, den vart lugn men skön. Rätt låtar gick vidare till globen, ja man fann inte annat än lycka och hur jävla mycket man ska festa till dem låtarna. Nu sitter jag och har lite ångest och funderar på att skjuta upp min piercing efter att malt genom alla olika ställen jag kan placera den så har jag inte kunnat bestämt mig ännu usch det är sjukt svårt. Alternativen än så länge är : Septum ( näsan), Tungan, Ögonbrynet och Bröstvårtan. Att det ska vara så jävla svårt, ni kan ju gärna säga vad ni tycker skulle passa, får se någon av er kanske kan skriva en så pass bra anledning till varför just där så jag tänker efter och inser att det skulle vara bäst.
Bilden är från kvällen, inte alla dagar man plockar fram glajorna och glassar lite. Och även jag gör fula tecken ibland! Det känns lite ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig utan att jag ska å en massa blickar och en massa skit mot mig. Men det känns som alla ni stackars fjortis tjejer som springer runt på stan och tror att så fort ni får till det med en äldre kille, springer hem till honom knullar, vaknar upp nästa morgon och ser tre killar vid din sida. Sen spyr hela dagen eftersom att han vara tvungen att supa ner dig för att få tyst på dig, ditt gnattande om en massa skit och ditt skratt som får en att vilja ha hörlurar. Det ända han är ute efter är ett skjut och du är den tjejen, den dumma lilla fjortisen. Typ en sån posé är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... Vanligen tycker jag att piercing i septum inte alls är snyggt, men du skulle nog faktiskt passa i det. Annars är ju ögonbrynet dugligt. :)