tisdag 19 februari 2008

Städa, städa, städa. Det resulterar i för mycket tänkande. Ni kanske tror att man inte behöver tänka när man städar det behöver man inte heller, men om man heter Fanny så tar man varje chans man får för att tänka på vad man ska göra. Hur livet kommer se ut när man lägger av med skolan. Vart man ska ta vägen. Det finns så många frågor som åker runt i mitt huvud nu så jag blir nästan rädd för mig själv och min tankar. Att ta en promenad ikväll är precis vad jag behöver. Så jag kan fundera ut vad jag ska göra, vad jag ska säga och hur jag ska förklara det för den. Inte en lätt uppgift, men jag kan inte gå runt såhär huvudet kommer snart att sprängas av alla frågor som aldrig verkar få något svar.

Från det ena till det andra, så är jag så trött på lov nu det har fan bara gått två "skoldagar" och jag ger redan upp. Klart om det fanns något att göra så skulle allt bli så mycket roligare. Men nu gör det inte det och det tar kål på mig. Inte finner jag den ro jag vill finna för att plugga, för det behöver jag egentligen verkligen. Tänkte köra igång med det imorgon men det är nämligen så att vi inte får vara i huset eftersom det är visning. Så vi far till Örebro och äter och kollar i affärer och sånt. Kanske man kan lyckas att få något litet fint av mor. Nej, nu ska jag återvända till mitt tänkande och hoppas på det bästa att jag finner en lösning eller inte bara en utan flera till alla mina "världsproblem".

Inga kommentarer: