fredag 8 februari 2008

Dagen vart kort och inte så händelserik. Elfrida var inte i skolan och det var tråkigt. Som tur var så hade jag Ida och prata med det är alltid lika skoj. Satt och funderade och kom fram till att jag måste vara psykisk störd. Tänker jämt, pratar med mig själv och får mina sockeranfall. Det måste ju vara något fel. Så tog jag tag i saken och pratade med Elfrida och detta resulterade i att vi eller ja vi hon konstaterade att Diagnosen ser ut så här:

elfridamariaöstlund ; henrikrosenborg säger:nej, det är symptom på överskottsenergi som behöver få utlopp i och med fysisk aktivitet. så kallat sex.

Ja du, Elfrida vi får se hur det blir med den biten. Anfallen är i alla fall faställda vad dem beror på. Det var skönt det! hahah love you honey

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är kul att prata med dig också! :D