måndag 18 februari 2008

Idag är jag väldigt glad, det pirrar i magen om vart annat. Jag bara känner glädjen i mig stiga. Snart exploderar jag av lycka och jag vet inte varför. Snälla någon hjälp mig få svar på den här frågan. Varför är jag så överdrivet glad? ha-ha jag får panik snart det är sjukt roligt samtidigt som det är sjukt obehagligt. Aja, glad är mitt eller ja Överlycklig är mitt tillstånd idag. Det är underbart att ha sådana dagar. Snart ska jag få gå ut och rasta av mig lita av lyckan haha hoppas på att lite av pirret i magen kan försvinna, helt sjukt. Känner att en dag som denna så ska man lyssna på Bon Jovi och precis när jag ska sätta på mina älskade skivor så slår det slint i huvudet och jag minns " just det dem ligger ju nerpackade" haha lyckat. Fick ett litet utbrott väldigt litet, bestod av att jag la mig ner på min säng och bara sa nej! haha normalt väldigt normalt haha snart ska jag ut ha det bra alla trogna läsare puss på nosen

Inga kommentarer: