onsdag 27 februari 2008


Tankarna bara snurrar runt i huvudet på mig. Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska tycka. Känslorna finns inte där, det är helt tomt. Som någon tagit bort allt från mig. Trött, mår illa, kissnödigt ständigt, svullen runt magen. Usch, detta ska vara vänliga veckan, den har vart allt annat än vänlig. Jag bara vill lägga mig ner och sova, men det kan jag inte för då blir jag rastlös och mår mer illa än innan. Kan någon svara vad som är fel på mig? snälla jag vill ha ett svar nu så jag kan bota det. Tänker så hjärnan snart sprängs, jag orkar inte med sånt här. Det skulle vara en bra vecka det ska vara en rolig vecka jag flyttar ju. Men just nu så finner jag ingen lycka alls, jag kan inte le. För jag är inte glad. Jag vill bara lägga mig på sängen och grina, böla böla böla... det har jag vart bra på ett tag nu. Iofs så har jag aldrig vart normal, men för en gångs skull så orkar jag inte. Vill inte må illa, vill inte behöva springa på toan, vill inte se ut som en knubbis och jag vill verkligen inte visa den sårbara sidan. Jag vill bara vara normal en gång i mitt liv. Ett problemfritt liv, jag begär bara en dag från all otur som jag har. Dagarna är bara sega och tråkiga. Vänliga veckan far åt helvete med den. ( bilden är bara där för att det inte ska se tråkigt ut med bara en massa jävla text, sen så ser man tjockis magen )

Inga kommentarer: