lördag 9 februari 2008

Ja vart ska vi börja i dagens blogg då. Idag har det vart en väldigt jobbig dag. Det började att jag vaknade påtok för tidigt i morse. Åt min macka och ett glas jucie och sen var det bara att klä på sig och åka till tippen. Det vart två vänder dit, och då har vi ändå inte rensat allt som borde rensas. Börjat packa har jag med, tro det eller ej men så är det. Det är ju trots allt bara 20 dagar kvar tills man ska röra sig ifrån det hus som skulle ha vart det i 8 år i april. Mycket skit man har, det är helt otroligt, kunde haft fem gånger mer. Det är tur att man byt rum ett antal gånger och fått slängt en massa skit. Nu har jag fyra kartonger som ska dit. Det är tomt i rummet förutom möblerna som står, inget skit bara sånt som ska vara där. Dock så ska jag hugga i kläderna snart och kolla vad man ska ha kvar. Lite nervös är jag , eftersom som mor min och jag har en hel del klänningar gemensamt så undrar jag nu vad som kommer att bli mitt. Skulle dock vara skönt att få en helt ny garderob haha hörde nämligen mor min nämna det. Så man får väl hoppas på det bästa att det blir att åka iväg och shoppa :) haha Nej, nu ska jag sluta skriva en massa. Har alltid en tendens att bli en massa skit skrivet. Ha det Super bra tills vidare :)

Inga kommentarer: