torsdag 21 februari 2008


Linus Petter Tåqvist. Hur ska vi börja denna blogg. Det blir en svår utmaning men eftersom jag verkligen vill skriva en blogg om hur mycket jag uppskattar och hur mycket jag faktisk tycker om dig så ska jag väl försöka göra mitt bästa. För er som inte vet vem han är så kan jag väl berätta lite kort. Han är en kille från Östersund som jag fick kontakt med för väldigt länge sedan ( vart är anonymt). Så som jag sa väldigt kort. Okej så nu kör vi.


Du får mig att le, du får mig att skratta. Du säger alltid dem rätta sakerna, du får mig att må bra. Du är en sån kille som alla tjejer vill ha helt enkelt. Du är snäll, söt, är omtänksam, humor har du helt klart, du är trevlig. Okej visst kan du vara dryg och väldigt kaxig, och tro att du är bättre än alla andra ( alla andra = mig ) men sådana är ju alla, om inte minst jag själv. Det är liksom något som ingår i paketet. Att skriv från hjärtat det är en riktigt svår uppgift, det som är tur är ju att du faktisk finns där. En plats i mitt hjärta som en riktigt bra vän, som jag hoppas på att få träffa snart. Än så länge så är jag glad att ha dig som min vän på avstånd, någon som kan få mig att glömma bort allt det där tråkiga i vardagen. En som kan få mig att se på den ljusa sidan och blicka framåt mot framtiden. Du är en sån som alla ska ha, en som alla förtjänar att ha. Avundsjukan till alla dina vänner som faktisk får vara i din närhet och som får ha dig som vän i det riktiga livet, den finns helt klart. Utan att det ska bli för mycket ( skulle kunna skriva sidor) och för att du ska ha orka att läsa genom ditt egna blogginlägg så ska jag bara avsluta med att säga: Jag uppskattar och tycker om dig något otroligt mycket.
( bilden har han valt själv, tänkte bara informera om det!)

Inga kommentarer: