söndag 24 februari 2008

Känslor vad betyder dem egentligen? Att man kanske skriver något som får en att bli irriterad, ledsen, besviken. Vad spelar det för roll. Människor är så grymt jävla egoistiska och skiter fullständigt i vad och hur person det handlar om reagerar. Hur kan man vara så jävla känslosam. Bara en så enkel sak som att kommentera anonymt, stå för det ni tycker annars kan ni hålla det för er själva. Ni får bara personen att fundera och undra om det är en person i sin omgivning som tycker så. Ni får den personen att känna sig lite mindre värd, känna sig osäker. Va fan är det för jävla mening att kommentera "Bröst är bara fett", jasså det säger du. Så onödigt. Varför vara anonym, varför inte stå för det. Jag menar jag tar väl inte illa upp om du kollar på en bild och anser att Bröst bara är fett. Jag ska då berätta den största funktionen dem har : Deras främsta praktiska funktion är att bistå med modersmjölk till spädbarn, du vet en liten bebis som du var när du var liten. Det är inte så att jag blir jätte arg men lite smått irriterad blir jag.

Bröst, ja för en del så är det bara fettklumpar. För mig är det inte bara det, för mig är det faktisk något viktigare. För mig är det min kvinnlighet. Det är det jag har som kanske får en att kolla på en, vilket jag absolut inte vill att det ska vara. För mig är det inte bara fettklumpar det är så mycket mer. Så jag ber dig/er att bara sluta att säga sånt, även fast det egentligen inte är något att bry sig om så blir jag så arg på att man inte kan stå för det! Nej, nu ska jag med min stora bröst som bara består av fett, gå och sätta mig på min rumpa som är även den består av endast fett. Ha det bra alla glada med fettklumpar där ute :)

Inga kommentarer: